Før vi kan begynde at kommunikere noget som helst, skal vi have styr på vores målgrupper. Vi giver dig værktøjerne til målgruppe-analyse og at skabe den relevans, der skal binde jer sammen. Desuden gennemgår og de-mystificerer vi Facebook-algoritmen og dens fordele og ulemper.
Vi skal snakke om det gode indhold og tendenser på de sociale medier. For ja, der findes faktisk tommelfingerregler, der kan guide dig til, hvad man rent videnskabeligt kan bevise fungerer godt på de sociale medier. Vi gennemgår how-to og best practise og afprøver det på din virksomhed.
Det er visionen, der skal styre din virksomheds overordnede retning. Du kan ikke arbejde uden mål eller retning. Men vidste du godt, at det også er visionen, der skal styre din kommunikation? Vi skal se på, hvordan hjernen fungerer rent biologisk, og hvilke faktorer i din kommunikation der er udslagsgivende for adfærdsændringer i din målgruppe.
Et trin du med garanti springer over. Det gør vi i hvert fald ofte. Men det gør det ikke mindre vigtigt! Hvis du skal nå forretningsstrategiske mål, er du nødt til at sætte KPI'er op for din indsats. Vi giver dig værktøjerne til den gode måling på sociale medier, og lærer dig hvordan du bruger de sociale mediers egne analyseværktøjer til at blive klogere på din indsats.