Projektnavn - kundenavn

Kort beskrivelse af den kommunikative udfordring og en indkapsling af, hvad projektets mål var.

Baggrund

X ledte efter Y

"Nu går vi bare i gang, og så ser vi hvad der sker" - kan du kende den tilgang til dine sociale medier? Så er du i hvert fald ikke alene. Langt størstedelen af virksomheders indgangsvinkel til SoMe er helt impulsiv og uden mål eller strategi. Og det kan fungere, hvis man ikke har andet formål end at være til stede - men hvis man vil bruge sine kanaler til at opnå forretningsmål, så er man nødt til at være strategisk i sin tilgang.
Dette kursus tager udgangspunkt i en 4-trins-raket til at forstå, hvordan man skaber den bedste indholdsstrategi til de sociale medier. Du vil lære om alt fra visionær kommunikation til algoritmer, segmentering af målgrupper, brugerinddragelse og ikke mindst planlægning og måling af hele indsatsen.

Samarbejdet

Hvad vi arbejdede på

Produkt / ydelse 1

Før vi kan begynde at kommunikere noget som helst, skal vi have styr på vores målgrupper. Vi giver dig værktøjerne til målgruppe-analyse og at skabe den relevans, der skal binde jer sammen. Desuden gennemgår og de-mystificerer vi Facebook-algoritmen og dens fordele og ulemper.

Produkt / ydelse 2

Vi skal snakke om det gode indhold og tendenser på de sociale medier. For ja, der findes faktisk tommelfingerregler, der kan guide dig til, hvad man rent videnskabeligt kan bevise fungerer godt på de sociale medier. Vi gennemgår how-to og best practise og afprøver det på din virksomhed.

Produkt / ydelse 3

Det er visionen, der skal styre din virksomheds overordnede retning. Du kan ikke arbejde uden mål eller retning. Men vidste du godt, at det også er visionen, der skal styre din kommunikation? Vi skal se på, hvordan hjernen fungerer rent biologisk, og hvilke faktorer i din kommunikation der er udslagsgivende for adfærdsændringer i din målgruppe.

Produkt / ydelse 4

Et trin du med garanti springer over. Det gør vi i hvert fald ofte. Men det gør det ikke mindre vigtigt! Hvis du skal nå forretningsstrategiske mål, er du nødt til at sætte KPI'er op for din indsats. Vi giver dig værktøjerne til den gode måling på sociale medier, og lærer dig hvordan du bruger de sociale mediers egne analyseværktøjer til at blive klogere på din indsats.

Fængende citat omkring samarbejdets positive aspekter og tanker om resultatet
Kundenavn
Stilling

Udtalelse

Hvad X har at sige om samarbejdet

"Nu går vi bare i gang, og så ser vi hvad der sker" - kan du kende den tilgang til dine sociale medier? Så er du i hvert fald ikke alene. Langt størstedelen af virksomheders indgangsvinkel til SoMe er helt impulsiv og uden mål eller strategi. Og det kan fungere, hvis man ikke har andet formål end at være til stede - men hvis man vil bruge sine kanaler til at opnå forretningsmål, så er man nødt til at være strategisk i sin tilgang.
Dette kursus tager udgangspunkt i en 4-trins-raket til at forstå, hvordan man skaber den bedste indholdsstrategi til de sociale medier. Du vil lære om alt fra visionær kommunikation til algoritmer, segmentering af målgrupper, brugerinddragelse og ikke mindst planlægning og måling af hele indsatsen.

Inspiration

Highlights fra hjemmesiden

Yderligere materiale

...og den toplækre profilfilm

Play Video

Skal din drøm være vores næste stjerne-case?

Vi vil så gerne høre fra dig