Digital marketing er for mange en by i Rusland. Og med god grund. Har du først bevæget dig ind i det tekniske maskinrum bag annonceringen til Facebook og Instagram, så opdager man også hurtigt, hvor stor en mundfuld, det egentlig er. Og så bliver den store, blå “Boost”-knap på ens virksomhedsprofil pludselig meget, meget nem at trykke på…
Men dén rør du ikke! Det ved du sikkert allerede godt. Det er penge ud af vinduet. Du er kommet så langt, at du har bestemt dig for, at digital annoncering er vejen frem. Tag nu det sidste skridt videre med os, så skræddersyr vi en iværksættervenlig (læs: billig) løsning til dig, så du kan begynde at vækste din virksomhed med Facebook og Instagram annoncering.
Det lyder næsten lidt for godt, ikke? Men den er altså god nok. VI søsætter kun kampagner, som vi er helt sikre på vil skabe resultater for jer. Hvis den - mod al forventning - ikke skulle virke, så tager vi heller ikke penge for opsætningen.
En af de ting der adskiller os fra andre bureauer, er vores proaktive tilgang til dine annoncer. Mindst én gang om måneden tager vi en snak om justering og tilpasning af annoncerne, så de afspejler din virksomhed og virkelighed.
Vores ydelser er lavet til SMV'er uden det store budget. Som med alt andet vi laver, følger prisen også med i vores annoncerings-service. Digital marketing skal ikke være forbeholdt de store kanoner - det skal også være for mindre virksomheder og startups.
Vi starter med en helt uforpligtende samtale, hvor I først og fremmest fortæller om jer selv, jeres profil og ikke mindst jeres målgruppe. Hvis vi skal lave noget annoncering for jer i fremtiden, så er vi nødt til at kende lidt til jeres virksomhed og behov.
Vi har begge en kommunikationsuddannelse i ryggen og vores største faglighed ligger i strategisk kommunikation. Derfor udfordrer vi jer måske en smule på jeres budskaber og tanker omkring kommunikationen. Men det er kun, så vi kan nærme os det bedste slutprodukt i samarbejdet.
Når vi har lært hinanden at kende, kommer vi med et tilbud på, hvordan vi kan drive jeres annoncering. Det kan være vidt forskelligt fra virksomhed til virksomhed. Her vælger vi platforme, mål, budskaber, budget og strategi. Det kan være, at vi skal have installeret en Facebook Pixel på jeres website, så vi kan lave retargeting med vores annonce-indsats. Der er mange muligheder – vi finder den helt rigtige løsning sammen.
Nu bliver det spændende. Vi skal have lanceret jeres første annoncer. Men hvordan skal de se ud?
Den største fejlgrube ved udbydere af digital marketing i dag ser man først i dette sidste skridt. De har styr på teknikken og alt det indledende arbejde. Alt fodarbejdet. Og når det så kommer til det kreative output, selve teksten og mediet som skal fange lige præcis din målgruppe – så fejler de. For de har bare ikke den kommunikationsfaglighed der gør, at de kan nå dem. Det har vi. Vi har faktisk en hel del års uddannelse i lige præcis kommunikation – og det forpligter selvfølgelig også.
Når jeres annonce er ude og leve, så kommer vi til vedligeholdsdelen. Vi skal splitteste på platforme, medier og indhold for at nå frem til den perfekte annonce, der vækster jeres forretning. Og så skal vi supplere den med nye kampagner i løbet af året, som taler ind i sæsonen og dit årshjul.