Før vi kan begynde at kommunikere noget som helst, skal vi have styr på vores målgrupper. Vi giver dig værktøjerne til målgruppe-analyse og at skabe den relevans, der skal binde jer sammen. Desuden gennemgår og de-mystificerer vi Facebook-algoritmen og dens fordele og ulemper.
Vi skal snakke om det gode indhold og tendenser på de sociale medier. For ja, der findes faktisk tommelfingerregler, der kan guide dig til, hvad man rent videnskabeligt kan bevise fungerer godt på de sociale medier. Vi gennemgår how-to og best practise og afprøver det på din virksomhed.
Det er visionen, der skal styre din virksomheds overordnede retning. Du kan ikke arbejde uden mål eller retning. Men vidste du godt, at det også er visionen, der skal styre din kommunikation? Vi skal se på, hvordan hjernen fungerer rent biologisk, og hvilke faktorer i din kommunikation der er udslagsgivende for adfærdsændringer i din målgruppe.
Et trin du med garanti springer over. Det gør vi i hvert fald ofte. Men det gør det ikke mindre vigtigt! Hvis du skal nå forretningsstrategiske mål, er du nødt til at sætte KPI'er op for din indsats. Vi giver dig værktøjerne til den gode måling på sociale medier, og lærer dig hvordan du bruger de sociale mediers egne analyseværktøjer til at blive klogere på din indsats.
Helt grundlæggende er det her kursus for dem, der ikke føler, at de får nok ud af deres digitale tilstedeværelse på sociale medier. Så lige meget om du lige har oprettet en side til din virksomhed eller har postet hyppigt i mange år, så vil det her kursus give dig redskaber til at arbejde strategisk og opnå dine mål fremover.
Nej, det har det ikke. Kurset har en holistisk tilgang til kommunikation, og du vil opleve at mange af værktøjerne også vil kunne bruges i alt fra bryllupstalen til dit næste personalemøde.
Ja! Vi skal sgu hygge. Jeg tænker spandauer og god kaffe til morgen – og så skal vi nok forkæles til frokost med et eller andet lækkert lokalt, tænker du ikke? Og Frem Sodavand. Uden tvivl. Vi er jo fra Ribe…
Skriv alle de spørgsmål ned, du måtte have. Hvis du har rigtig mange, og vi ikke når dem på dagen, så lover jeg at svare på dem efterfølgende.
Du kan tilmelde dig ved at bruge blanketten nedenunder FAQ’en her – eller også kan du bare sende en digital brevdue på info@startupmedia.dk. Har du spørgsmål ringer du bare på tlf. 30565852.
Ja, det kan det i hvert fald. Men så giver I altså spandauer og frokost. Skriv, så finder vi en pris afhængig af afstand og antal deltagende.